Facetten
Zugriff
Einrichtung
Medientyp
- Text 34
- Audiovisuell 1
Karte
Erscheinungsjahr
Autor/in
- Steffensky, Mirjam
- Barenthien, Julia 7
- Dominke, Henning 5
- Burghardt, Lars 4
- Oppermann, Elisa 4
- alle zeigen
Sprache
35 Einträge gefunden
-
-
Conceptualizing teaching quality: problems, prospects, and a proposal for moving forward
2025 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich -
Illustrations as item stimuli to assess early childhood teachers’ situation-specific skills – a promising approach?
2025 - Forschungsinformationssystem der UHH -
Critical examination of the measurement quality of student outcomes: a systematic review
- Grützmacher, Luisa
- Herbert, Benjamin
- Holzberger, Doris
- Naumann, Alexander
- Steffensky, Mirjam
- Vieluf, Svenja
-
-
The Quality of Interactions in the Home Science Environment and Associations With Children's Science Learning
2025 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich -
Preschool Teachers’ Language Scaffolding in Early Science Education in Linguistically Heterogeneous Groups
2025 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich -
-
TIMSS 2023 Encyclopedia: Education Policy and Curriculum in Mathematics and Science - Country Chapter Germany
2024 - Forschungsinformationssystem der UHH -
TIMSS 2023: Wichtige Ergebnisse im Überblick
2024 - Forschungsinformationssystem der UHH -
Unterrichten in der Grundschule: Unterrichtsqualität und Lehrkräftefortbildung
2024 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich -
Beobachtungsverfahren zur Erfassung der Interaktionsqualität in Kindertageseinrichtungen:Eine Vergleichende Analyse der CLASS Pre-K und SSTEW
2024 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich -
Video-based measurement of professional vision: Comparison of open and closed formats in the context of instructional support , Videobasierte Erfassung professioneller Unterrichtswahrnehmung: Vergleich offener und geschlossener Formate im Kontext von Lernunterstützung
2024 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich -
Naturwissenschaftliche Kompetenzen im internationalen Vergleich: Testkonzeption und Ergebnisse
2024 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich -
The development of professional vision in pre-service teachers during initial teacher education and its relationship to beliefs about teaching and learning
2023 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich -
-
Declining interest in science in lower secondary school classes: Quasi-experimental and longitudinal evidence on the role of teaching and teaching quality
2023 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich -
-
Children’s Understanding of Scientific Inquiry:The Role of Instructional Support and Comparison Making
2023 - Forschungsinformationssystem der UHH -