Facetten
Zugriff
Einrichtung
Medientyp
- Text 35
Karte
Erscheinungsjahr
Autor/in
- Melo-Pfeifer, Sílvia
- Brinkmann, Lisa Marie 5
- McMonagle, Sarah 5
- Kalaja, Paula 3
- Araújo e Sá, Maria Helena 2
- alle zeigen
Sprache
35 Einträge gefunden
-
Principles for institutional change and curriculum design to welcome refugee students in Higher Education
2023 - Forschungsdatenrepositorium der UHH - frei zugänglich -
-
-
Orientações para a integração de paisagens linguísticas na aprendizagem de línguas (estrangeiras) e na formação de professores
2022 - Forschungsdatenrepositorium der UHH - frei zugänglich -
Guía para la introducción de paisajes lingüísticos en el aprendizaje de lenguas (extranjeras) y en la formación del profesorado
2022 - Forschungsdatenrepositorium der UHH - frei zugänglich -
Propositions pour l'introduction des paysages linguistiques dans l'apprentissage des langues (étrangères) et la formation des enseignants
2022 - Forschungsdatenrepositorium der UHH - frei zugänglich -
Richtlinien für die Integration von Linguistic Landscapes in den (Fremd-) Sprachenunterricht und die Lehrkräfteausbildung
2022 - Forschungsdatenrepositorium der UHH - frei zugänglich -
-
Richtlijnen voor de introductie van taallandschappen bij het leren van (vreemde) talen en in de lerarenopleidingen
2022 - Forschungsdatenrepositorium der UHH - frei zugänglich -
Transforming Disinformation on Minorities Into a Pedagogical Resource: Towards a Critical Intercultural News Literacy
2022 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich -
-
-
-
Apresentação: Métodos visuais na investigação com públicos plurilíngues - Visões multidisciplinares
2021 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich -
Direito à educação linguística de alunos migrantes e refugiados:Reflexões sociopolíticas, sociolinguísticas e educativas em torno dos casos Brasileiro e Alemão, Migrant and refugee students’ right to linguistic education:Sociopolitical, sociolinguistic and educational reflections on Brazilian and German cases
2021 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich -
Introduction: The changing face of the “native speaker”:Perspectives from Multilingualism and Globalization
2021 - Forschungsinformationssystem der UHH -
Repères sociolinguistiques pour l’enseignement de l’intercompréhension:Hommage à Louise Dabène
2021 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich -
-
-