Facetten
Zugriff
Einrichtung
Medientyp
- Text 7
Karte
Erscheinungsjahr
Autor/in
- Heinze, Aiso
- Dunekacke, Simone 3
- Retelsdorf, Jan 3
- van den Ham, Ann-Katrin 2
- Barenthien, Julia 1
- alle zeigen
Sprache
7 Einträge gefunden
-
Illustrations as item stimuli to assess early childhood teachers’ situation-specific skills – a promising approach?
2025 - Forschungsinformationssystem der UHH -
What we learn in school, we learn for life: Learning opportunities as moderators of the relationship between prior knowledge and learning in post-school contexts
- Etzel, Julian M.
- Heinze, Aiso
- Neumann, Knut
- Bernholt, Sascha
- Retelsdorf, Jan
- Köller, Olaf
- Nagy, Gabriel
-
Teacher Expectation Effects on the Development of Elementary School Students' Mathematics-Related Competence Beliefs and Intrinsic Task Values
2024 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich -
-
-
Does the choice of maths textbook make a difference?
2021 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich -
Geschlechtsspezifische Erwartungseffekte in Mathematik:Welche Rolle spielt das Professionswissen der Lehrkräfte?
2019 - Forschungsinformationssystem der UHH