Facetten
Zugriff
Einrichtung
Medientyp
Karte
Erscheinungsjahr
Autor/in
- Heitmann, Mark
- Hartmann, Jochen 11
- Schamp, Christina 8
- Schwenzow, Jasper 5
- Witte, Maximilian 5
- alle zeigen
Sprache
29 Einträge gefunden
-
The Language of Images: Performance of Image Classification Paradigms in Marketing
2025 - Forschungsdatenrepositorium der UHH -
-
Assessing the Potential of GenAI for Visual Content Creation for Influencer Marketing
2025 - Forschungsdatenrepositorium der UHH -
-
Cause-related marketing as sales promotion
2024 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich
-
The Language of Images - Raw Image Data and Labels
2024 - Forschungsdatenrepositorium der UHH -
The Language of Images - Raw Image Data and Labels
2024 - Forschungsdatenrepositorium der UHH -
Potential for Decision Aids based on Natural Language Processing
2023 - Forschungsdatenrepositorium der UHH -
Understanding videos at scale: How to extract insights for business research
2023 - Forschungsdatenrepositorium der UHH -
More than a feeling:accuracy and application of sentiment analysis
2023 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich
-
The effectiveness of cause-related marketing:a meta-analysis on consumer responses
2023 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich
-
Be careful what you look for: Tagged social media content biases brand analyses
2023 - Forschungsdatenrepositorium der UHH -
Understanding videos at scale: How to extract insights for business research
2023 - Forschungsdatenrepositorium der UHH - frei zugänglich
-
Precommitment-based Pricing
2021 - Forschungsdatenrepositorium der UHH -
Understanding videos at scale:how to extract insights for business research
2021 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich
-
The Power of Brand Selfies
2021 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich
-
CATCM
2021 - Forschungsdatenrepositorium der UHH -
Leveraging Brand Equity for Effective Visual Product Design
2020 - Forschungsinformationssystem der UHH -
-
From Corporate Social Responsibility to Market Demand: The Role of Brand Management
2020 - Forschungsinformationssystem der UHH