Facetten
Zugriff
Einrichtung
Medientyp
- Text 14
- Audiovisuell 1
Karte
Erscheinungsjahr
Autor/in
- McMonagle, Sarah
- Brinkmann, Lisa Marie 5
- Melo-Pfeifer, Sílvia 5
- Gogolin, Ingrid 3
- Blom, Elma 2
- alle zeigen
Sprache
15 Einträge gefunden
-
-
-
Richtlinien für die Integration von Linguistic Landscapes in den (Fremd-) Sprachenunterricht und die Lehrkräfteausbildung
2022 - Forschungsdatenrepositorium der UHH - frei zugänglich -
Orientações para a integração de paisagens linguísticas na aprendizagem de línguas (estrangeiras) e na formação de professores
2022 - Forschungsdatenrepositorium der UHH - frei zugänglich -
Guía para la introducción de paisajes lingüísticos en el aprendizaje de lenguas (extranjeras) y en la formación del profesorado
2022 - Forschungsdatenrepositorium der UHH - frei zugänglich -
Richtlijnen voor de introductie van taallandschappen bij het leren van (vreemde) talen en in de lerarenopleidingen
2022 - Forschungsdatenrepositorium der UHH - frei zugänglich -
Propositions pour l'introduction des paysages linguistiques dans l'apprentissage des langues (étrangères) et la formation des enseignants
2022 - Forschungsdatenrepositorium der UHH - frei zugänglich -
Translanguaging challenges in multilingual classrooms: scholar, teacher and student perspectives
2021 - Forschungsinformationssystem der UHH -
Expert Evaluation on Urgent Research on Heritage Language Education: A Comparative Study in Germany, Italy, the Netherlands, Portugal and Spain
- Gross, Barbara
- Hansen, Antje
- McMonagle, Sarah
- Duarte, Joana
- Jiménez, Eduardo García
- Szelei, Nikolett
- Pinho, Ana Sofia
-
-
Research priorities in the field of multilingualism and language education: a cross-national examination
2020 - Forschungsinformationssystem der UHH -
-
-
Translanguaging challenges in multilingual classrooms: scholar, teacher and student perspectives
2019 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich -