Facetten
Zugriff
Einrichtung
Medientyp
- Text 14
 - Audiovisuell 1
 
Karte
Erscheinungsjahr
Autor/in
- McMonagle, Sarah
 - Brinkmann, Lisa Marie 5
 - Melo-Pfeifer, Sílvia 5
 - Gogolin, Ingrid 3
 - Blom, Elma 2
 - alle zeigen
 
Sprache
15 Einträge gefunden
- 
  
 - 
  
 - 
  
Guía para la introducción de paisajes lingüísticos en el aprendizaje de lenguas (extranjeras) y en la formación del profesorado
2022 - Forschungsdatenrepositorium der UHH - frei zugänglich
                        
                 - 
  
Orientações para a integração de paisagens linguísticas na aprendizagem de línguas (estrangeiras) e na formação de professores
2022 - Forschungsdatenrepositorium der UHH - frei zugänglich
                        
                 - 
  
Propositions pour l'introduction des paysages linguistiques dans l'apprentissage des langues (étrangères) et la formation des enseignants
2022 - Forschungsdatenrepositorium der UHH - frei zugänglich
                        
                 - 
  
Richtlijnen voor de introductie van taallandschappen bij het leren van (vreemde) talen en in de lerarenopleidingen
2022 - Forschungsdatenrepositorium der UHH - frei zugänglich
                        
                 - 
  
Richtlinien für die Integration von Linguistic Landscapes in den (Fremd-) Sprachenunterricht und die Lehrkräfteausbildung
2022 - Forschungsdatenrepositorium der UHH - frei zugänglich
                        
                 - 
  
Expert Evaluation on Urgent Research on Heritage Language Education: A Comparative Study in Germany, Italy, the Netherlands, Portugal and Spain
- Gross, Barbara
 - Hansen, Antje
 - McMonagle, Sarah
 - Duarte, Joana
 - Jiménez, Eduardo García
 - Szelei, Nikolett
 - Pinho, Ana Sofia
 
                        
                 - 
  
Translanguaging challenges in multilingual classrooms: scholar, teacher and student perspectives
2021 - Forschungsinformationssystem der UHH - 
  
 - 
  
 - 
  
Research priorities in the field of multilingualism and language education: a cross-national examination
2020 - Forschungsinformationssystem der UHH - 
  
 - 
  
Translanguaging challenges in multilingual classrooms: scholar, teacher and student perspectives
2019 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich
                        
                 - 
  
 
