Facetten
Zugriff
Einrichtung
Medientyp
- Text 9
Karte
Erscheinungsjahr
Autor/in
- Berding, Florian 9
- Riebenbauer, Elisabeth
- Pargmann, Julia 7
- Rebmann, Karin 4
- Slopinski, Andreas 4
- alle zeigen
Sprache
9 Einträge gefunden
-
Electronic didactic assistance (EDDA) for lesson planning based on artificial intelligence: functionality, areas of application and research perspectives, Die elektronisch-didaktische Assistenz (EDDA) zur Unterrichtsplanung auf Basis künstlicher Intelligenz: Funktionsweise, Anwendungsbereiche und Forschungsperspektiven.
- Pargmann, Julia
- Leube, Anna
- Berding, Florian
- Riebenbauer, Elisabeth
- Rebmann, Karin
- Slopinski, Andreas
- Michael, Gillert
-
AI for Education (aifeducation). A R package for educators and researchers of the educa-tional and social sciences.
2023 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich -
-
Digitalisation in accounting: a systematic literature review of activities and implication for competences
2023 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich -
Digitalisation in accounting: a systematic literature review of activities and implications for competences.
2023 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich -
Implications of digitalization for accounting didactics – Conceptual considerations and presentation of a Learning Cockpit, Implikationen der Digitalisierung für die Didaktik des Rechnungswesens – konzeptionelle Überlegungen und Vorstellung eines Learning Cockpits.
2022 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich -
Fachwissenschaftliche Implikationen für die Aus- und Fortbildung von Lehrkräften zur Digitalisierung im Rechnungswesen
2022 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich -
Performance and Configuration of Artificial Intelligence in Educational Settings. Applications. Introducing a New Reliability Concept Based on Content Analysis.
- Berding, Florian
- Riebenbauer, Elisabeth
- Stütz, Simone
- Jahncke, Heike
- Slopinski, Andreas
- Rebmann, Karin
-
Implikationen der Digitalisierung für die Didaktik des Rechnungswesens – konzeptuelle Überlegungen und Vorstellung eines Learning Cockpits
2022 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich