Facetten
Zugriff
Einrichtung
Medientyp
- Text 5
Karte
Erscheinungsjahr
Autor/in
- Kasper, Daniel; id_orcid 0000-0002-2804-1256
- Wendt, Heike 3
- Bergold, Sebastian 1
- Neubauer-Hametner, Doris 1
- Schulz-Heidorf, Katrin 1
- alle zeigen
Sprache
- Englisch 5
5 Einträge gefunden
-
Teacher perceptions of classroom composition and instructional strategies in primary school science education
2025 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich
-
SURVEYHLM: A SAS Macro for Multilevel Analysis with Large-Scale Educational Assessment Data
- Kasper, Daniel; id_orcid 0000-0002-2804-1256
- Schulz-Heidorf, Katrin
- Schwippert, Knut; id_orcid 0000-0002-4000-9726
-
Being bullied at school: the case of high-achieving boys
2020 - Forschungsinformationssystem der UHH -
Assuming measurement invariance of background indicators in international comparative educational achievement studies: a challenge for the interpretation of achievement differences
2017 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich
-