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Erscheinungsjahr
Autor/in
- Sattler, Henrik
- Völckner, Franziska 25
- Schnittka, Oliver 11
- Erfgen, Carsten 7
- Kaufmann, Gwen 6
- alle zeigen
Sprache
73 Einträge gefunden
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Applying option thinking to value experiential marketing content
- Völckner, Franziska
- Spann, Martin
- Sattler, Henrik
- Schwerdtfeger, Rouven
- Hennig-Thurau, Thorsten
- Hirche, Martin
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Choice-based conjoint analysis
2021 - Forschungsinformationssystem der UHH -
Brand positioning based on brand image-country image fit
2019 - Forschungsinformationssystem der UHH -
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Each can help or hurt:negative and positive word of mouth in social network brand communities
2016 - Forschungsinformationssystem der UHH -
Community members' perceptions of brand community character: Construction and validation of a new scale
2016 - Forschungsinformationssystem der UHH -
Effects of celebrity endorsers for multiple brands on attitudes and purchase intentions
2016 - Forschungsinformationssystem der UHH -
Does chain-labeling make private labels more successful?
- Schnittka, Oliver
- Becker, Jan-Michael
- Gedenk, Karen
- Sattler, Henrik
- Victoria Villeda, Isabel
- Völckner, Franziska
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How retail brands can positively influence consumers purchase decisions for national brands
2012 - Forschungsinformationssystem der UHH -
Fremdgehen in Markenallianzen
2012 - Forschungsinformationssystem der UHH