Facetten
Zugriff
Einrichtung
Medientyp
Karte
Erscheinungsjahr
Autor/in
- Heitmann, Mark
- Hartmann, Jochen 8
- Schamp, Christina 7
- Schwenzow, Jasper 5
- Landwehr, Jan R. 3
- alle zeigen
Sprache
22 Einträge gefunden
-
Understanding videos at scale: How to extract insights for business research
2023 - Forschungsdatenrepositorium der UHH - frei zugänglich -
Potential for Decision Aids based on Natural Language Processing
2023 - Forschungsdatenrepositorium der UHH -
Be careful what you look for: Tagged social media content biases brand analyses
2023 - Forschungsdatenrepositorium der UHH -
Understanding videos at scale: How to extract insights for business research
2023 - Forschungsdatenrepositorium der UHH -
The Effectiveness of Cause-Related Marketing:A Meta-Analysis on Consumer Responses
2022 - Forschungsinformationssystem der UHH -
More Than a Feeling:Accuracy and Application of Sentiment Analysis
2022 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich -
CATCM
2021 - Forschungsdatenrepositorium der UHH -
Precommitment-based Pricing
2021 - Forschungsdatenrepositorium der UHH -
Understanding Videos at Scale: How to Extract Insights for Business Research
2021 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich -
The Power of Brand Selfies
2021 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich -
Leveraging Brand Equity for Effective Visual Product Design
2020 - Forschungsinformationssystem der UHH -
From Corporate Social Responsibility to Market Demand: The Role of Brand Management
2020 - Forschungsinformationssystem der UHH -
-
Comparing Automated Text Classification Methods
2019 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich -
-
-
A novel approach for predicting and understanding consumers' sense of design similarity
2017 - Forschungsinformationssystem der UHH -
Charts and Demand:Empirical Generalizations on Social Influence
2013 - Forschungsinformationssystem der UHH -
-