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Erscheinungsjahr
Autor/in
- Fischer, Kerstin
- Wrede, Britta 5
- Saunders, Joe 4
- Foth, Kilian 3
- Lehmann, Hagen 3
- alle zeigen
Sprache
- Englisch 17
17 Einträge gefunden
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The impact of the contingency of robot feedback on HRI 210
2013 - Forschungsinformationssystem der UHH -
Effects of different kinds of robot feedback
2013 - Forschungsinformationssystem der UHH -
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Tutor spotter:proposing a feature set and evaluating it in a robotic system
- Lohan, Katrin S.
- Rohlfing, Katharina J.
- Pitsch, Karola
- Saunders, Joe
- Lehmann, Hagen
- Nehaniv, Chrystopher L.
- Fischer, Kerstin
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Is talking to a simulated robot like talking to a child?
2011 - Forschungsinformationssystem der UHH -
Multiple time scales recurrent neural network for complex action acquisition
2011 - Forschungsinformationssystem der UHH -
Contingency allows the robot to spot the tutor and to learn from interaction
- Lohan, Katrin
- Pitsch, Karola
- Rohlfing, Katharina
- Fischer, Kerstin
- Saunders, Joe
- Lehmann, Hagen
- Nehaniv, Chrystopher
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Mindful tutors:linguistic choice and action demonstration in speech to infants and a simulated robot
2011 - Forschungsinformationssystem der UHH