Facetten
Zugriff
Einrichtung
Medientyp
Karte
Erscheinungsjahr
Autor/in
- Kaiser, Gabriele
- König, Johannes 3
- Cevikbas, Mustafa 2
- Larrain, Macarena 2
- Leuders, Timo 2
- alle zeigen
Sprache
- Englisch 10
- Deutsch 3
- alle zeigen
14 Einträge gefunden
-
-
-
-
-
Teacher noticing: A systematic literature review of conceptualizations, research designs, and findings on learning to notice
- König, Johannes
- Santagata, Rossella
- Scheiner, Thorsten
- Adleff, Ann-Kristin
- Yang, Xinrong
- Kaiser, Gabriele
-
-
-
Identifying and dealing with student errors in the mathematics classroom : Cognitive and motivational requirements
2022 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich -
-
-
Opening up the black box: Teacher competence, instructional quality, and students’ learning progress
2022 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich -
-
Mathematical modelling and discrete mathematics:opportunities for modern mathematics teaching
2022 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich -
Teacher noticing and its growth toward expertise: an expert–novice comparison with pre-service and in-service secondary mathematics teachers
2022 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich