Facetten
Einrichtung
- Universität Hamburg 87.436
- Hochschule für Angewandte Wissenschaften Hamburg 10.839
- Deutsches Klimarechenzentrum 8.444
- Weitere Einrichtungen 5.101
- HafenCity Universität Hamburg 603
- Hochschule für Musik und Theater Hamburg 556
- Hochschule für bildende Künste Hamburg 455
- Hamburg Open Science 37
- Universitätsklinikum Hamburg-Eppendorf 23
Medientyp
- Text 87.642
- Audiovisuell 14.271
- Datensatz 11.064
- Audio 293
- Anderes 110
- Software 85
- Bild 22
- Interaktive Ressource 5
- Sammlung 1
- Ereignis 1
Karte
Erscheinungsjahr
Autor/in
- NCAC/RDD 955
- Jungclaus, Johann 584
- Reick, Christian 548
- Giorgetta, Marco 543
- Leumann, Ernst 524
- alle zeigen
Sprache
- Englisch 63.862
- Deutsch 42.558
- alle zeigen
113.494 Einträge gefunden
-
-
-
Browning events in Arctic ecosystems: Diverse causes with common consequences
- Phoenix, Gareth K.
- Bjerke, Jarle W.
- Björk, Robert G.
- Blok, Daan
- Bryn, Anders
- Callaghan, Terry V.
- Christiansen, Casper T.
-
In Search of Zärʾa Yaʿqob: A Study of the Philosophy and Intellectual History of the Ḥatäta Zärʾa Yaʿqob and the Debate Concerning its Authorship
2025 - Aethiopica - International Journal of Ethiopian and Eritrean Studies - frei zugänglich
-
-
-
Resection of the adipose fin from rainbow trout acutely alters the cerebral transcriptome and respiratory frequency
- Koll, Raphael
- Brunner, Ronald M.
- Rebl, Alexander
- Verleih, Marieke
- Hadlich, Frieder
- Martorell-Ribera, Joan
- Goldammer, Tom
-
-
-
-
-
BlueGreenStreets 2.0: implementieren, evaluieren, verstetigen. Toolbox 2.0, Essentials für die Umsetzung , BlueGreenStreets 2.0: implementing, evaluating and consolidating. Toolbox 2.0, essentials for implementation
- Berger, Milena
- Dickhaut, Wolfgang
- Heinemann, Kirya
- Josuweit, Tom
- Meiser, Nadine
- Richter, Michael
- Becker, Carlo W.
-
-
-
-
-
Validating inferences from OTL questionnaires across different response formats. A multi-cohort study with pre-service mathematics teachers
2025 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich
-
-
-
