How to align objectives of practitioners and scientists in DBR projects?

Link:
  • https://lecture2go.uni-hamburg.de/l2go/-/get/v/63599
Autor/in:
Beteiligte Person:
  • Regionales Rechenzentrum der Universität Hamburg/ MCC/ Lecture2Go
Verlag/Körperschaft:
Universität Hamburg
Erscheinungsjahr:
2022
Medientyp:
Audiovisuell
Schlagworte:
  • design-based research
  • science-practice cooperation
  • Hamburger Zentrum für Universitäres Lehren und Lernen (HUL)
Beschreibung:
  • Network contribution at the symposium "Knowledge by Design in Education", September 22, 2022 at the University of Paderborn, organized by the DBR network (https://dbr.blogs.uni-hamburg.de/symposium-knowledge-by-design-in-education-getting-to-the-core-of-dbr-epistemology/). We apologize for the sound quality.
Lizenz:
  • UHH-L2G
Quellsystem:
Lecture2Go UHH

Interne Metadaten
Quelldatensatz
oai:lecture2go.uni-hamburg.de:63599