Facetten
Zugriff
Einrichtung
Medientyp
Karte
Erscheinungsjahr
Autor/in
- Burmester, Alexa B.
- Clement, Michel 7
- Becker, Jan U. 2
- Koch, Elena 2
- Rosada, Julia 2
- alle zeigen
Sprache
- Englisch 7
7 Einträge gefunden
-
Marketing inputs and outcome heterogeneity:using a quantile regression framework in the entertainment industry
2024 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich -
The impact of smart speakers and podcasts on news media consumption
2024 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich -
Breaking the News: How Smart Speakers and Podcasts are Changing the Way We Consume Media
2023 - Forschungsdatenrepositorium der UHH -
Marvelous advertising returns?:A meta-analysis of advertising elasticities in the entertainment industry
2023 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich -
Accepting or fighting unlicensed usage: Can firms reduce unlicensed usage by optimizing their timing and pricing strategies?
2016 - Forschungsinformationssystem der UHH -
-
The impact of pre- and post-launch publicity and advertising on new product sales
2015 - Forschungsinformationssystem der UHH