Facetten
Zugriff
Einrichtung
Medientyp
- Text 12
Karte
Erscheinungsjahr
Autor/in
- Fellmann, Michael
- Nüttgens, Markus 8
- Thomas, Oliver 8
- Hogrebe, Frank 5
- Blinn, Nadine 4
- alle zeigen
Sprache
12 Einträge gefunden
-
-
Towards a mobile technical customer service support platform
- Fellmann, Michael
- Özcan, Deniz
- Matijacic, Michel
- Däuble, Gerald Jan
- Schlicker, Michael
- Thomas, Oliver
- Nüttgens, Markus
-
-
-
-
Checking the Semantic Correctness of Process Models - An Ontology-driven Approach Using Domain Knowledge and Rules
2011 - Forschungsinformationssystem der UHH -
-
Produktivitätssteigerung im technischen Kundendienst:ein Ansatz auf Basis des IT-gestützten Mitarbeiterempowerments
2011 - Forschungsinformationssystem der UHH -
Produktivitätssteigerung technischer Kundendienstleistungen durch intelligente mobile Assistenzsysteme
2010 - Forschungsinformationssystem der UHH -
What's inside the box?:prospects and limitations of semantic verification in process modeling
2010 - Forschungsinformationssystem der UHH -
-
An ontology-driven approach to support semantic verification in business process modeling
2010 - Forschungsinformationssystem der UHH