Facetten
Zugriff
Einrichtung
Medientyp
Karte
Erscheinungsjahr
Autor/in
- Heitmann, Mark
- Schamp, Christina 5
- Hartmann, Jochen 4
- Landwehr, Jan R. 3
- Herrmann, Andreas 2
- alle zeigen
Sprache
15 Einträge gefunden
-
More Than a Feeling:Accuracy and Application of Sentiment Analysis
2022 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich -
The Effectiveness of Cause-Related Marketing:A Meta-Analysis on Consumer Responses
2022 - Forschungsinformationssystem der UHH -
The Power of Brand Selfies
2021 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich -
Understanding Videos at Scale: How to Extract Insights for Business Research
2021 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich -
Leveraging Brand Equity for Effective Visual Product Design
2020 - Forschungsinformationssystem der UHH -
From Corporate Social Responsibility to Market Demand: The Role of Brand Management
2020 - Forschungsinformationssystem der UHH -
-
Comparing Automated Text Classification Methods
2019 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich -
-
A novel approach for predicting and understanding consumers' sense of design similarity
2017 - Forschungsinformationssystem der UHH -
Charts and Demand:Empirical Generalizations on Social Influence
2013 - Forschungsinformationssystem der UHH -
-
-
Entscheidungsverhalten von Kunden in Mass Customization-Systemen
2011 - Forschungsinformationssystem der UHH -
The Effect of Default Options on Choice:Evidence from Online Product Configurators
- Herrmann, Andreas
- Goldstein, Daniel G.
- Stadler, Rupert
- Landwehr, Jan R.
- Heitmann, Mark
- Hofstetter, Reto
- Huber, Frank