Autor/in Bulmann, Ulrike Bornhöft, Sara 4 Billerbeck, Katrin 2 Ellinger, Dorothea 2 Vosgerau, Klaus 2 Blumreiter, Mathias 1 Braun, Sara 1 Kamph, Timo 1 Knutzen, Sönke 1 Rogalla, Antje 1 Schupp, Sibylle 1 alle zeigenListe einklappen
Participants’ perception of a flexible pedagogical qualification progam at a German University of Technology in the Covid-19-Year 2020 Bulmann, Ulrike Bornhöft, Sara 2021 - TUHH Open Research
Barriers and enabling factors for engaging engineering students in research. A multi-perspective approach Bulmann, Ulrike Bornhöft, Sara Ellinger, Dorothea 2020 - TUHH Open Research
Creating a flexible pedagogical qualification program at a German university of technology Bulmann, Ulrike Billerbeck, Katrin Bornhöft, Sara 2020 - TUHH Open Research
Designing and analyzing open application-oriented labs in software-verification education Rogalla, Antje Kamph, Timo Bulmann, Ulrike Billerbeck, Katrin Blumreiter, Mathias Schupp, Sibylle 2020 - TUHH Open Research
Combining research and teaching in engineering. Creating a pedagogical qualification programme on research-based learning for early stage researchers Bulmann, Ulrike Bornhöft, Sara Vosgerau, Klaus Ellinger, Dorothea Knutzen, Sönke 2019 - TUHH Open Research
Didaktische Qualifizierung zum Forschenden Lernen als akademische Personalentwicklung : Fallbeispiel einer Technischen Universität und Implikationen für die Förderung des wissenschaftlichen Nachwuchs Vosgerau, Klaus Bulmann, Ulrike Braun, Sara 2016 - TUHH Open Research - frei zugänglich