Autor/in Damberg, Svenja Mischel, Torsten 2 Frömbling, Lena 1 Ringle, Christian M. 1 Saari, Ulla A. 1
Drivers of customer satisfaction with waste-disposal-services : a PLS-SEM approach Mischel, Torsten Damberg, Svenja 2021 - TUHH Open Research - frei zugänglich
Wahrgenommene Reputation der Genossenschaftsbanken und nachhaltige Zufriedenheit ihrer Mitglieder-Kunden in Deutschland Damberg, Svenja 2021 - TUHH Open Research
Understanding cooperative orientation in the cooperative banking context Damberg, Svenja 2021 - TUHH Open Research
Über die nachhaltige Zufriedenheit von Genossenschaftsbankkunden Damberg, Svenja 2021 - TUHH Open Research
Customer-perceived reputation and sustainable satisfaction in the German banking sector: structured abstract Damberg, Svenja 2021 - TUHH Open Research
Challenge-Based Learning als zukunftsorientiertes Lehr- und Lernkonzept? Damberg, Svenja 2021 - TUHH Open Research
Drivers of Customer Satisfaction with Waste-Disposal-Services. A PLS-SEM Approach. Mischel, Torsten Damberg, Svenja 2021 - TUHH Open Research
Sustainable consumption behavior of Europeans: the influence of environmental knowledge and risk perception on environmental concern and behavioral intention Saari, Ulla A. Damberg, Svenja Frömbling, Lena Ringle, Christian M. 2021 - TUHH Open Research