Facetten
Zugriff
Einrichtung
Medientyp
- Text 58
- Datensatz 12
- Audiovisuell 6
- Audio 2
Karte
Erscheinungsjahr
Autor/in
- Clement, Michel
- Shehu, Edlira 14
- Veseli, Besarta 9
- Seifert, Rouven 8
- Burmester, Alexa B. 7
- alle zeigen
Sprache
78 Einträge gefunden
-
-
The impact of smart speakers and podcasts on news media consumption
2025 - Forschungsdatenrepositorium der UHH -
Consumer value of decentralized offerings
2024 - Forschungsdatenrepositorium der UHH -
The Startup Funding Ecosystem in Northern Germany
- Denk, Janis
- Clement, Michel
- Hammerschmidt, Maik
- Winterberg, Nils
- Peperhowe, Jan-Philipp
- Wiesel, Thorsten
-
Monetary and Non-Monetary Payment Forms in The News Industry
2024 - Forschungsdatenrepositorium der UHH -
-
Trading-Off Health Safety, Civil Liberties, and Unemployment Based on Communication Strategies: The Social Dilemma in Fighting Pandemics
2024 - Forschungsdatenrepositorium der UHH - frei zugänglich -
Frontiers: The interplay of user-generated content, content industry revenues, and platform regulation:quasi-experimental evidence from YouTube
2024 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich -
The impact of smart speakers and podcasts on news media consumption
2024 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich -
The Role of Affect, Satisfaction and Internal Drive on Personal Moral Norms during COVID-19
2024 - Forschungsdatenrepositorium der UHH -
Conversion in music streaming services
2024 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich -
Improving blood donor retention and donor relationships with past donation use appeals
2024 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich -
Marketing inputs and outcome heterogeneity:using a quantile regression framework in the entertainment industry
2024 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich -
Exclusivity strategies for digital products across digital and physical markets
2023 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich -
-
-
-
-
-
Marvelous advertising returns?:A meta-analysis of advertising elasticities in the entertainment industry
2023 - Forschungsinformationssystem der UHH - frei zugänglich