Facetten
Zugriff
Einrichtung
Medientyp
- Text 4
Karte
Erscheinungsjahr
Autor/in
- Koeller, Olaf
- Retelsdorf, Jan 3
- Moeller, Jens 2
- Zimmermann, Friederike 2
- Bauer, Johannes 1
- alle zeigen
Sprache
4 Einträge gefunden
-
Conscientiousness and Cognitive Ability as Predictors of Academic Achievement: Evidence of Synergistic Effects From Integrative Data Analysis
- Meyer, Jennifer
- Lüdtke, Oliver
- Schmidt, Fabian T. C.
- Fleckenstein, Johanna
- Trautwein, Ulrich
- Koeller, Olaf
-
Bright Classmates, High Achievement? Effects of Class Composition on Individual Mathematics and Reading Achievement, Starke Klasse, hohe Leistungen? Die Rolle der Leistungsstärke der Klasse für die individuellen Mathematik- und Leseleistungen in der Sekundarstufe I
2013 - Forschungsinformationssystem der UHH -
Polyvalence of teacher training programs:How polyvalent are current study programs and what does this mean for students’ certainty about their career choices?, Spannungsfeld Polyvalenz in der Lehrerbildung:Wie polyvalent sind Lehramtsstudiengänge und was bedeutet dies für die Berufswahl-sicherheit der Studierenden?
- Bauer, Johannes
- Diercks, Uta
- Retelsdorf, Jan
- Kauper, Tabea
- Zimmermann, Friederike
- Koeller, Olaf
- Moeller, Jens
-